Medlemskap

Som medlem i INNKJØPSFORENINGEN vil du være en del av et aktivt innkjøpsfaglig- og sosialt nettverk i Bergensområdet

Du vil  kunne delta gratis på en rekke faglige arrangementer og få rabatt på kurs og seminarer arrangert av foreningen og våre samarbeidspartnere.

Aktiviteter i et normalår:

MEDLEMSKATEGORIER

Innkjøpsforeningen har i all hovedsak bedrifter/virksomheter som medlem. Virksomheten tegner medlemskap for et antall ansatte som kan delta samtidig på foreningens arrangementer til medlemsbetingelser. Dette antallet angir også hvor mange stemmer virksomheten vil ha på foreningens årsmøte.

KONTINGENSATSER 2024

Personlig medlem kr 1.500

Pensjonistmedlem kr 150

Medlemsbedrift:

1-3 personer kr 1.500/pers

5 personer kr 5.500

10 personer kr 9.000

Tilbud fra samarbeidspartnere:

NIMA Utdanning AS

Rabatt for medlemmer av Innkjøpsforeningen.

Inventuraskolen*

Medlemmer av Innkjøpsforeningen inviteres til å delta gratis.

*Inventuraskolen er et internt opplæringsprogram hos Inventura AS. Her blir det tatt opp aktuelle anskaffelsesfaglige temaer som bedriften ønsker å gi sine ansatte dypere innsikt i.

Medlemsbedrifter.pptx