2021 01 27 Webinar

Bruk av TEAMS

Digital samhandling er i vinden og 2020 ble året der alle ble kastet ut i virtuelle møter. Zoom og Teams har vært de toneangivende plattformene for disse digitale aktivitetene.

Innkjøpsforeningen og Karabin AS inviterer til webinar om hva Teams kan brukes til, utover møter og "Du er mutet" eller «Ser dere skjermen min nå?». Robert Lohne fra Karabin AS tar oss med på en liten omvisning i Teams, og deler erfaringer fra flere års bruk av Teams, både internt og i kundeprosjekter. Vi får noen tips til møtegjennomføring, dos and don'ts, organisering av team og kanaler, samt tips om nyttige apper og tilleggsfunksjoner.

Webinaret starter tirsdag 2. februar klokken 08:30 og varer ikke lenger enn 2 timer. OBS! Ny dato

Det er gratis å delta

Foreleser:

Robert Lohne jobber i Karabin AS som Senior Manager, og leder for innovasjon og utvikling. Karabin https://www.karabin.no/ er et forbedringsmiljø med fokus på forbedringsarbeid som kan måles og dokumenteres, og har siden 2011 realisert 6,6 mrd kr for sine kunder (signert av kundene).